Just another WordPress.com weblog

Anii ’90

Ma uitam zilele trecute la ceva film, nu mai stiu titlul, dar era vechi, de prin ’90-’91, si mi-am dat seama ca, cel putin pentru mine, anii ’90 au ramas destul de intipariti, incepand de la moda, pana la muzica sau anumite lucruri. Bine, in ’90 aveam vreo 3 ani, dar moda ajungea in Romania tot timpul mai tarziu, asa ca prin ’95, pe la 8 ani, incep sa mai am amintiri.

Hai sa vedem, voua ce va aduce aminte de anii ’90? Pentru mine lista suna cam asa:

  • Sacourile pentru femei foarte mari si foarte lungi, in culori turbate (rosu, verde, galben)
  • Artificii de Craciun: nu stiu cum le zicea, dar erau niste bete la care le dadeai foc si ieseau scantei.
  • Ciocolata in forma de umbreluta
  • Walkmen. Cu casete.
  • Musica cam asa.
  • Iegari. Sclipitori, lungi, scurti, colorati

La voi?

One response

  1. Eu imi aduc aminte cand faceam in generala tot felu de chestii pentru bradul de Craciun.
    SI banciile clasice, care se rupeau cand mai mult de pers. stateau pe ele.
    Ceasurile de mana de la rusi.

    Noiembrie 29, 2011 la 2:58 pm

Lasă un răspuns

