Just another WordPress.com weblog

Strike 3, you’re out!

Ante Scriptum: softball-ul este un sport, un fel de baseball, jucat pe un teren mai mic si reguli putin diferite. 

Ieri seara, foarte spontan, am fost chemata la un meci de softball (spontan adica cu vreo 5 minute inainte de a incepe). Si nu, nu ca sa ma uit, ci sa joc. Sa explic… in liceu aveam un prof de engleza din State, in a carui ore jucam softball. Ei bine, aparent, acel prof mai organizeaza, saptamanal, meciuri pe un teren de la marginea orasului, meciuri la care i se aduna fosti elevi din generatii diferite.

Practic a fost un fel de reuniune de liceu mai miscandu-ne putin. Si…lasand modestia la o parte, ma chiar descurc, tinand cont ca la meciurile de bascket, volei sau handball eram printre ultimii alesi in echipe (nu, nu am traume, am eu talentele mele). Asa ca stiu pe unde o sa fiu sambata viitoare.

Lasă un răspuns

