Just another WordPress.com weblog

Cutii si cutiute

Avand in vedere ca foarte curand vom incepe o renovare generala a casei, am inceput sa-mi pun lucruri in cutii si cutiute. Lucru care dureaza semnificativ mai mult timp pentru ca, tot rascolind lucruri (in incercarea de a arunca diverse chestii nefolositoare), dau peste amintiri.

Am gasit primele mele jurnale…de pe la 10 ani – care era plin de povesti de cum cataram copaci sau jucam Cetate, de pe la 14 ani, cand incepeau sa se umple de povesti despre baieti. Am dat peste o cutie intreaga de biletele, stranse vreo 4 ani de scoala, biletele trimise in timpul orelor, pline, bineinteles, de povesti, barfe si alte non-school activities. Am gasit casete inregistrate intr-o excursie la Marisel, diplome, felicitari si vederi de la mare, scrisori de la primii mei „prieteni” (cand inca se scriau scrisori).

Tot felul de lucruri marunte s-au strans in acesti 23 de ani, lucruri care sunt amintiri si de care imi este greu sa ma despart. Asa ca partea cu curatenia nu a prea iesit, s-a transformat mai degraba intr-o zi de reintoarcere in copilarie.

One response

  1. Pufulete

    Si tot atatea amintiri se vor strange si de acum incolo:) Ma bucur ca macar cateve din ele sunt amintiri comune 🙂 >:D<

    Iulie 16, 2011 la 11:54 am

Lasă un răspuns

