Just another WordPress.com weblog

Jimmy

De cand am citit „Ciuma” de Albert Camus, am o frica irationala de soareci, sobolani, sau orice alt rozator care traieste prin tevi si beciuri. In teorie, mi-s simpatici ei, ca doara ma uitam si eu la Micky Mouse cand eram mica, iar in poze sau in povesti mi se par chiar micuti, draguti si comici. Dar cand ma intalnesc cu unul in viata reala, ma apuca panica si imi vine sa tip si sa ma urc pe un scaun in asteptarea lui „Fat Frumos”, care sa ma salveze de infioratoarea bestie (am vazut prea multe filme, ce sa-i faci).

Azi dimineata, langa bicicleta mea, in casa scarii la bloc, dormea…sau murea un sobolan. D-ala mare si urat. Hai sa-i spunem Jimmy, ca il face mai dragut. Oricum, statea si nu dadea nici un semn de viata, si era exact langa bicicleta. Imaginatia mea deja o lua razna vazand solobolani suparati, treziti din somn, atacand fete nevinovate. Asa ca am venit pe jos la servici azi!

PS: daca vre-un vecin cumva imi citeste blogul, puteti va rog sa il luati d-acolo pana revin de la lucru. Ca tare as vrea sa fac o tura cu bita mai incolo.

Lasă un răspuns

