Just another WordPress.com weblog

Curatenie de primavara ….desi e inca iarna

In fiecare primavara imi iau toate dulapurile la purecat si imi arunc toate hainele care mi-au ramas mari sau mici, sau care nu le mai port. Si in fiecare an ma minunez de cantitatea de junk care strange intr-un an si de cat de putin ma cunosc unii oameni.

Sunt o persoana care nu poarta roz. Niciodata! Daca port roz inseamna ca ori am febra ori m-am lovit la cap. Ei bine, anul asta am numarat 5! obiecte de imbracaminte de culoare roz pe care le-am aruncat. Si nu mi le-am cumparat, le-am primit.

Lasă un răspuns

