Just another WordPress.com weblog

Miercurea Ciuc-Cluj Napoca prin Beclean?!

Aseara, iau frumos un tren, din Miercurea Ciuc catre Cluj. Trenul face 7 ore (?!) dar alte variante nu am gasit. Bun…partea buna a fost ca a gasit singura priza din tot vagonul, pe care am monopolizat-o pentru laptopul meu (caruia ii rezista bateria in jur de 15 minute, si-a cam pierdut propietatea de laptop). Priza era pe culoar, asa ca m-am asezat pe jos, in drumul calatorilor.

Pe la 11 mi s-a facut somn si m-am pus sa dorm in compartiment. Ma trezesc dupa un timp, trenul statea in ceva gara. Beclean pe Somes. Si intru in panica. De ce is in Beclean. Adica cand am mers (cu masina), am luat-o prin Turda si spre Tg. Mures, asa ca mi se parea mie tare dubios ca is in Beclean. Ma trezesc, ma invart de 3 ori, ma panichez ca daca n-am luat trenul bun (mi se mai intamplase. In Orsova, in loc sa iau un tren spre Timisoara, am luat unul spre Bucuresti. Noroc ca, in momentul in care am vazut Portile de Fier, ne-am prins ca ceva nu-i bine si am coborat in Drobeta). Pana la urma m-am calmat, gandindu-ma ca mi-ar fi zis ceva controlorul daca nu eram in trenul bun, mai ales ca ma intrebase de vreo 3 ori daca am degand sa-i stau in drum pana la Cluj.

Cand m-am trezit din nou amm rasuflat usurata ca eram in Gherla. Ca doara din Gherla pana in Cluj pe altundeva nu are pe unde sa o ia trenul, numa daca nu se decide sa deraieze catre Nokia.

Deci da, drumul Miercurea Ciuc – Cluj trece prin Beclean.

Lasă un răspuns

