Just another WordPress.com weblog

Cracovia

La multi ani!!!

Cracovia…fain oras. Dar incepi sa intelegi de ce is asa de betivi polonezii. E atata de frig. (Bine, tocmai mi-am dat seama ca nici in Romania nu e cu mult mai cald). Trecand peste asta, Cracovia e un oras superb. Si merita vazut iarna, in jurul Craciunului, plin de zapada si luminite.  Centrul istoric, piata mare, castelul Wawel, catedrala unde presedintele Kaczynski este inmormantat.

De stat, am stat la un hostel, Hostel Deco. Frumos decorat, coditii bune (mici probleme cu apa calda, dar nimic ce putina rabdare nu poate rezolva) si preturi reznonabile. Oricum, din cate am vazut, orasul e plin de Hostel-uri. Polonezii sunt o natie care beau…multa votca (si au votca buna). Cei tineri vorbesc destul de bine engleza, asa ca nu ii foarte greu sa te descurci. Din pacate, majoritatea obiectivelor turistice nu au informatii traduse in engleza, asa ca daca nu ai un ghid bun, nu te prea descurci.

Mai multe detalii o sa vedeti din poze, aici si aici. Fiind in Cracovia, nu se putea sa nu mergem si la Auschwitz, dar despre muzeu, mai multe mai incolo.

Sa aveti un an nou fericit, alaturi de persoanele care va iubesc.

One response

  1. Anamaria

    imi faci un dor de calatorii….

    Ianuarie 3, 2011 la 10:35 am

Lasă un răspuns

