Just another WordPress.com weblog

Doi soareci – partea a 2-a

– Sunt speriat, spuse primul soricel, devinit arici. Tepii cresc tot mai mari, incepem sa ne deosebim din ce in ce mai tare unul de celalalt. Eu ce fac acum? Cine sunt defapt? Tot timpul am crezut ca sunt un soricel, dar acum nu mai stiu.

– Asta este! spuse dur al doilea soricel. Esti ceea ce alegi tu sa fi. Vrei sa fi soricel sau vrei sa fi arici?

– Nu stiu. Hai sa ne jucam.

– Eu nu mai vreau sa ma joc cu tine. Daca ma impungi cu tepii tai?

Soricelul si ariciul nu s-au mai jucat impreuna o vreme. Dar le era dor de jocurile copilariei, le era dor sa fuga prin iarba.

– Nu stiu daca sunt arici sau soricel. Imi placea mai mult cand eram un soricel micut, fara nici o grija. Eram fericit asa. Toti eram fericiti atunci. Dar nu conteaza ceea ce sunt, conteaza ceea ce vreau sa fiu. Poate ca vreau sa fiu in continuare soricel, sa ma joc cu tine, sa fiu cu eram. Sau poate ca vreau sa fiu arici, sa descopar lucruri noi, sa gasesc alti arici. Sau poate nu conteaza daca eu sunt arici sau tu soricel. Poate totul e simplu si asa. Cand o sa stiu ce vreau, o sa stiu si pentru ce vreau sa lupt.

Lasă un răspuns

