Just another WordPress.com weblog

Dimineata la o cafea…la servici de data asta

Am ajuns la 7:25 la servici. Da! La 7:25.  Nu stiu ce a fost in capul meu.  Nu stiu cum, de ce, pentru ce m-am gandit eu sa ma trezesc la 6 si 15, sa ies rapid din casa, sa infrunt gerul de afara ca sa ajung inainte de 8 la lucru.  Partea buna totusi, a fost ca unul din colegii mei workaholics era la servici si nu a trebuit sa stau prin frig juma de ora pana la 8.

Bun, sa zicem ca am ajuns la lucru. Am ajuns, facut chestii administrative (citit mailuri, facut cafea, baut cafea, etc). Si acuma ar trebui sa lucram…mda…nah hai! Si bingo! Aseara lasasem lucrul in aer pentru ca nu mergea ceva si aveam nevoie de ajutor, persoana in cauza plecase. Ghiciti daca a venit asa matinal. Corect. NU!

Asa ca am venit cam degeaba mai devreme. Nu m-a apucat cand trebuia cheful de a fi angajat model. Damn it! Cred ca ma duc la o tigara.

2 responses

  1. Superhiro

    Note to self: never go to work early. Check.

    Februarie 12, 2010 la 9:45 pm

  2. Sefii tai ar fi asa de mandri de tine

    Februarie 13, 2010 la 6:42 am

Lasă un răspuns

